رادین جانرادین جان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
راستین جانراستین جان، تا این لحظه: 8 سال و 16 روز سن داره

رادین ، بزرگ مرد کوچک ما

تولدت مبارک غنچه بهاری

1394/1/26 16:06
نویسنده : فافا
225 بازدید
اشتراک گذاری

فردا اولین سالروز تولدت رو جشن میگیریم گل قشنگمون، رادین پسر عزیز ♥ تو به دنیا اومدی و با اومدنت  زندگی شیرین ما رو شیرین تر کردی،  شیرینی زندگی من و حسین برای همیشه برای ما بمون به شیرینی همین روزای قشنگ کنار هم بودن 

پسر عزیزم برات همیشه همیشه همیشه از خدا آرامش و سلامت و سعادت طلب میکنم که ارامش و سلامت و سعادت من و حسین در گروه خوبی و خوشبختی توئه عزیزدلم 

رادین گل من الان که داره یکسالش میشه هشت دندون سفید مرواریدی داره و حس مادرانه من میگه که همین روزا یکی دوتا دندون دیگه هم به قبلیا اضافه میشه،  اقا گل شیطون ما به محض دیدن گوشی تلفن اونو برمیداره و شروع میکنه به الو گفتن،  اینجوری 

 

با شنیدن صدای اذان شروع میکنه به اذان گفتن و به محض اینکه صدای اهنگ بلند بشه( حتی اهنگ پیام بازرگانی) خشگل مامان دست میزنه و میرقصه خلاصه که واقعا شیطون و وروجک و شیرینه این اقا گل ما 

چند تا عکس از شیرین کاریای گل مامان

شومینه ای که دیگر شومینه نیست !!!

تو کشو میز تلویزیون خونه مامانی نشستنم برای خودش عالمی دارهااااااا ، مخصوصا وقتی عزیزدردونه شون باشی و کسی چیزی بهت نگه

                   

رادین در حال برنج هوا کردن غمگین

خب چیه مگه ، خواستم تو اینجا نشستنم امتحان کنم خندونک

                 

پ.ن. عکسها طی چند ماه گرفته شده و به وبلاگ گل پسر اضافه شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)